Gå til innhold

Hva skal til for å få høyere kredittgrense?

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan kan jeg få høyere kredittgrense..? Min søknad blir blankt og frekt avvist i telefon/epost hos DnB. Har grense på kr5000 nå, har alt på stell, alltid betalt perfekt i tide så historikken er god. Ingen anmerkninger. Ingen gjeld. Får ikke innvilget kr10 000 som grense en gang.

Har jobbet siden juni (19 år, første jobb) og tjener kr350 000 i året. Fikk fast kontrakt i november så får kr26 000 i fastlønn +bonus+overtid er som regel kr35 000 i måneden brutto... men likevel kan jeg ikke få høynet grensen... Noen som har noe innspill/erfaring?

Anonymous poster hash: 63f46...cc0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hvordan kan jeg få høyere kredittgrense..? Min søknad blir blankt og frekt avvist i telefon/epost hos DnB. Har grense på kr5000 nå, har alt på stell, alltid betalt perfekt i tide så historikken er god. Ingen anmerkninger. Ingen gjeld. Får ikke innvilget kr10 000 som grense en gang.

Har jobbet siden juni (19 år, første jobb) og tjener kr350 000 i året. Fikk fast kontrakt i november så får kr26 000 i fastlønn +bonus+overtid er som regel kr35 000 i måneden brutto... men likevel kan jeg ikke få høynet grensen... Noen som har noe innspill/erfaring?

Anonymous poster hash: 63f46...cc0

Aldri trengt å spørre. Alle de jeg har kredittkort hos har bare økt den uten at jeg har bedt om det. Dette på tidspunkt med samme lønn som deg.

Hvem har du kredittkort hos?

Anonymous poster hash: 4477a...542

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...