Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Leverandør av big data-analyse til blant annet CIA, FBI og NSA.Hemmelighetsfulle Palantir starter opp i Norge Lenke til kommentar
Vardark Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Ble faktisk invitert til intervju hos Palantir via LinkedIn for noen uker siden. Trodde ærlig talt det var en form for spam/svindel, men kanskje skal de åpne utvikleravdeling i Norge? Lenke til kommentar
BjartmarO Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Halvdyslektisk som jeg er trodde jeg først at det stod Plantir, og at det var en islandsk konkurrent til Plantasjen... Dette var før jeg innså at jeg leste overskriften på Digi... som normalt sett ikke dekker hagestoff. 4 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Skjønte ikke en dritt før jeg leste gjennom artikkelen og så at det ikke var Palantir AS, men Palantir Technologies AS. Palantir AS har nemlig eksistert siden 2000, og er i høyeste grad et norsk selskap. (Ikke er de så hemmelighetsfulle heller) Endret 14. februar 2017 av Llandari Lenke til kommentar
vramdal Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 De ser vel businessmuligheter her: https://www.digi.no/artikler/alternativet-er-ikke-a-gjore-ingenting/351221 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Skjønte ikke en dritt før jeg leste gjennom artikkelen og så at det ikke var Palantir AS, men Palantir Technologies AS. Palantir AS har nemlig eksistert siden 2000, og er i høyeste grad et norsk selskap. (Ikke er de så hemmelighetsfulle heller) Var det første jeg og tenkte på.. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 "A Palantir is a dangerous tool, Saruman!" 2 Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 CEO ALEX ? Syns jeg så\leste LEX(Luthor!) Bad business for oss kriminelle Lenke til kommentar
NI64TBIY Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Systemet deres fungerer ikke, har blitt overvåket i 14 måneder av Ørlande hoved flyplass Nato basen, navn Ødegård og Sørgård. ? ???? Lenke til kommentar
NI64TBIY Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 CEO ALEX ? Syns jeg så\leste LEX(Luthor!) Bad business for oss kriminelle Det er bare tull, systemet fungerer ikke, det er prøvd på vanlige mennesker. Ikke kriminalitet. ???? Lenke til kommentar
NI64TBIY Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hvorfor virkelig ikke dette systemet, det har blitt brukt på vanlige mennesker som det ikke virker på. Ørland hoved flyplass Nato basen, navn Ødegård og Sørgård bruker dette, ansatte ved Ørland kommune. Har skrevet dette før men det har blitt borte. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå