SantaCruz Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen som kan annbefale en usb-penn (helst på 128MB) til en pris på rundt 400 kroner? Lurer også på hvordan det er om jeg kjøper en USB-penn, med USB 2.0, vil den da kunne brukes på USB som ikke er 2.0? Trenger sårt litt hjelp... På forhånd takk! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 USB 2.0 er bakoverkompatibelt med USB 1.1. Dvs at en USB 1.1 penn kan brukes i en USB 2.0-port mens en USB 2.0 penn ikke kan brukes i en USB 1.1-port. Når det gjelder priser anbefaler jeg prisguiden her på hardware.no. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=4099 Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 USB 2.0 er bakoverkompatibelt med USB 1.1. Dvs at en USB 1.1 penn kan brukes i en USB 2.0-port mens en USB 2.0 penn ikke kan brukes i en USB 1.1-port. Når det gjelder priser anbefaler jeg prisguiden her på hardware.no. Hva er dette for noe tullball ?? selvfølgelig kan en usb 2 penn brukes i en usb 1.1 port. Og selvfølgelig omvendt. Man får bare ikke utnyttet maks hastighet. ! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 computercity har hvertfall 128mb usb 2.0 pendrive til 399 spenn. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 USB 2.0 er bakoverkompatibelt med USB 1.1. Dvs at en USB 1.1 penn kan brukes i en USB 2.0-port mens en USB 2.0 penn ikke kan brukes i en USB 1.1-port. Når det gjelder priser anbefaler jeg prisguiden her på hardware.no. Hva er dette for noe tullball ?? selvfølgelig kan en usb 2 penn brukes i en usb 1.1 port. Og selvfølgelig omvendt. Man får bare ikke utnyttet maks hastighet. ! Helt enig Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Problemer som kan oppstå med USB-penn skyldes programvare, ikke maskinvare, som at Norton i enkelte XP Home installasjoner nekter systemet å godkjenne pennen som egen stasjon. Live Update fikser dette. Jeg bruker flere typer og synes alle er like gode, om du ikke trenger ekstrafunksjon, som maskinvarebasert kryptering, da. Beste oppfinnelsen på lenge! Lenke til kommentar
SantaCruz Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Takk for all info Det vil med andre ord ikke være noe problem for meg å benytte meg av en usb 2.0 penn selv om jeg ikke har usb 2.0 på min bærbare pc? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er også interresert i en pandrive, men det viktigste for meg er sikkerhet (kryptering, skrive-beskyttelse, etc...) Hvilken ville dere anbefale da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå