akelbo Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 The Witness og Stardew Valley topper en liste på over 40 spill.Humble Bundles nyeste billigpakke byr på et lass med gode spill Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Man kan betale hva man vil, men hvis man ikke betaler minst 30 dollar, så får man ikke en dritt? Right... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Minsteprisen for å få spillene er som sagt 30USD. Betaler du mindre enn det vil det være å regne som en ren donasjon og man får ikke noen spill "med på kjøpet". Synes ikke det er noe galt i det? 2 Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Man kan betale hva man vil, men hvis man ikke betaler minst 30 dollar, så får man ikke en dritt? Right... 100% av inntektene går til veldedige formål da.. Du får en fin bundle pluss at du støtter en god sak for 250kr. Flott! 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Helt latterlig mye for pengene dette ja at det og går til veldedige formål er jo helt fantastisk! Kjøpte pakken selv på tross av at jeg eide en del av spillene fra før. Lenke til kommentar
mlu Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Man kan betale hva man vil, men hvis man ikke betaler minst 30 dollar, så får man ikke en dritt? Right... Det er slik HumbleBundle fungerer til vanlig, ja. Dette er en litt større pakke og har derfor en høyere pris. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Man kan betale hva man vil, men hvis man ikke betaler minst 30 dollar, så får man ikke en dritt? Right... 41 spill og 6 bøker til 250 spenn er ikke akkurat mye å sutre over når hele potten går til veldedige formål. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hehe, jeg sutrer ikke, bare stusser over ordlyden. Det er tross alt litt villedende markedsføring. "Donér hva du vil" eller "Betal minst 30 dollar", hadde vært mer riktig - ikke "Betal hva du vil". Og jeg stusset over at det ikke var noe form for reelt "betal hva du vil"-tier, som det normalt er. Ikke verre enn det Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Subnautica er nå fjernet ser det ut som. Men prisen er den samme. Kunne vært en luddi pakke, hvis subnautica var inkludert fremdeles, og jeg ikke hadde hatt alt det som er interessant i pakken fra før. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Early bird gets the worm som det sies Kan nok risikere at andre spill og faller av listen etterhvert, de har sikkert et begrenset antall nøkler tilgjengelig. Endret 15. februar 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
stavros Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Crap, hadde tenkt å kjøpe det når lønna kom, men nå er Subnautica blant annet borte så da får det bare være. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Crap, hadde tenkt å kjøpe det når lønna kom, men nå er Subnautica blant annet borte så da får det bare være.Var egentlig kun interessert i Subnautica selv så jeg droppet det jeg også. Subnautica forsvant forresten veldig fort. Allerede igår ettermiddag var det borte. Men kan nesten virke som om noen spill har blitt byttet ut etterhvert da det så ut til å være mer utsolgt igår ettermiddag enn nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå