AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Valentines kom litt for brått på i år. Har rett og slett ingenting å glede dama med i år :/ Må en side, er ingen av oss ekstremt opptatt av det, i tillegg til at man kan argumentere for at det er et "delt ansvar", men på en annen side, vil jeg gjerne gi henne en liten oppmerksomhet. Er jo fryktelig glad i henne. Noen som har noen tips/litt inspirasjon til en stakkars jævel som er for sent ute? - Ja, jeg vet hvor tafatt det er å komme rekende med et sånt spørsmål _på_ Valentines, men det er nå sånn det ble i år.. Så dét trenger jeg ikke noen til å peke ut. Rimelig sikker på at jeg ikke driver med "tjenesteforsømmelse" eller Anonymous poster hash: f7a8a...e1b Anonymous poster hash: 30a72...e73 Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Stikke innom butikken og kjøp en bukett roser og et kort hvor du skriver noen fine ord? du er ikke sent ute til å få til det i alle fall..... overraske henne med en god middag du har laget selv? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Jeg laga til noe sunne snacks, rosiner, salta nøtter, røstede mandler, noen sneier ost. Ingen blomster men levende lys, varm kakao og marioparty på wii. Hvis du har noe godt liggende hjemme så trenger du ikke kjøpe noe Endret 14. februar 2017 av IntelAmdAti 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå