AfterGlow Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Razer Blade oppdateres med mye bedre skjerm og mer.Razer gir sin populære spillbærbare en kraftig overhaling Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Oooh! Plutselig er jeg glad jeg ikke kjøpte MSI GS43VR da den var på tilbud her om dagen likevel. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Alt er vel og bra, men de må gjerne få fingern ut og selge dem til oss kjøpesterke nordmenn også... 1 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Kommer denne noen gang til Norge? Da hadde jeg faen meg brukt alt for mye penger på en laptop.. 1 Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Å lese om laptopene til razer er totalt uinteressant frem til det kan kjøpes i Norge. Selv med engelsk tastatur er de velkommen Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 ITavisen skriver at de kommer til Norge i mars 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå