AfterGlow Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 BioWare har hentet inspirasjon fra The Witcher-serien for å unngå kjipe sideoppdrag.– Mass Effect: Andromeda skal ha meningsfulle sideoppdrag Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Høres bra ut. Har bare spillt gjennnom mass effect 1 og var jo en grei opplevelse utenom sideoppdragene som var mildt sagt tragisk. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Spilt ME1 og ME2, men etter en time i ME3 gadd jeg ikke mer. Det er bare det samme opplegget i litt penere innpakning. Og så godt som alle trfninger er som å være på en paintball-bane. Det føles så regissert alt sammen, men klare korridorer, vegger for dekning osv. Mistet interessen rett og slett, men storkoste meg med første spill og langt uti andre også. 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Håper vi får tilbake den gamle, gode følelsen av frihet fra ME1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 ME1 var kult, ME2 ble standard 3rd person cover shooter. Men selv om jeg hater ME2, hadde ME2 viktige side missions(om man kan kalle companion missions for side missions) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå