Gå til innhold

Skøyteis i farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Fargerik aftenstemning og en fristende skøyteis .

Etterlyste i kommentaren av bildet mitt hva som hadde skjedd , her fikk jeg svaret .

Kanskje hjelm og ryggskinne kan være en ide når vi skal begi oss ut på isen i vår alder .

Alec

Lenke til kommentar

Flott solnedgang med fint gjennskinn i isen - som ogsså dessverre avslører din skøyteteknikk. At du faller skjønner jeg godt, du har jo bare gått innersvinger.

Kan hende det ikke er så lurt å ha med seg lommelerka når man skal ut på skøytetur.;-)

Mvh.Oddvar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott komposisjon fra skøyteisen. Disse lommekameraene hjelper vel litt til med fargene innstilt på auuto? Du bruker vel hjelm? Ha en fin dag:-) Mvh Gunnar

Hei Gunnar! Takk for kommentar! :)

Om kamera har hjulpet til med fargene vet jeg ikke, men dette var i alle fall tett opp til sannheten, det var helt magisk stemning! :D

Lenke til kommentar

Fargerik aftenstemning og en fristende skøyteis .

Etterlyste i kommentaren av bildet mitt hva som hadde skjedd , her fikk jeg svaret .

Kanskje hjelm og ryggskinne kan være en ide når vi skal begi oss ut på isen i vår alder .

Alec

Hei Alec, jeg har ikke hatt så mye tid til å lese kommentarer og titte på bilder i det siste, men snart får vi visst dårlig vær igjen...

Jeg unngikk heldigvis å dunke hodet i isen, som gammel judoutøver har jeg lært å falle..;)

Men hjelm er helt klart ingen dum ide. :thumbup:

Lenke til kommentar

Flott solnedgang med fint gjennskinn i isen - som ogsså dessverre avslører din skøyteteknikk. At du faller skjønner jeg godt, du har jo bare gått innersvinger.

Kan hende det ikke er så lurt å ha med seg lommelerka når man skal ut på skøytetur.;-)

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar! :)

Hehe..med en liten klunk innabords så hadde det kanskje gått bedre? :)

Med skøyteis bare sånn ca. hvert 5 år, så blir ikke teknikken finslepet akkurat, men det er litt som å sykle, man kommer fort inn i det igjen. Dette er nok ikke mine spor, men tipper at noen har prøvd seg på en piruett?

Takk for festlig kommentar! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...