Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Skøyteis i farger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Flott komposisjon fra skøyteisen. Disse lommekameraene hjelper vel litt til med fargene innstilt på auuto? Du bruker vel hjelm? Ha en fin dag:-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
avedon Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Huff da, men bilde blei jo kjempe bra da. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Stemningsfuldt billede her ..men sikke en tur..det er ikke for gamle mennesker :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Fargerik aftenstemning og en fristende skøyteis . Etterlyste i kommentaren av bildet mitt hva som hadde skjedd , her fikk jeg svaret . Kanskje hjelm og ryggskinne kan være en ide når vi skal begi oss ut på isen i vår alder . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Flott solnedgang med fint gjennskinn i isen - som ogsså dessverre avslører din skøyteteknikk. At du faller skjønner jeg godt, du har jo bare gått innersvinger. Kan hende det ikke er så lurt å ha med seg lommelerka når man skal ut på skøytetur.;-) Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Flott komposisjon fra skøyteisen. Disse lommekameraene hjelper vel litt til med fargene innstilt på auuto? Du bruker vel hjelm? Ha en fin dag:-) Mvh Gunnar Hei Gunnar! Takk for kommentar! Om kamera har hjulpet til med fargene vet jeg ikke, men dette var i alle fall tett opp til sannheten, det var helt magisk stemning! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Huff da, men bilde blei jo kjempe bra da. Mvh. Roy En må vel snart innse at man ikke er ung lenger....eller må man det!? Hyggelig at du likte bildet, det var en magisk kveld. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Stemningsfuldt billede her ..men sikke en tur..det er ikke for gamle mennesker :-) En er vel ikke gammel før man føler seg gammel vel? Jeg håper kroppen tåler at jeg leker meg en god stund til, en blåflekk på røven kan jeg godt tåle. Takk for fin kommentar Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Fargerik aftenstemning og en fristende skøyteis . Etterlyste i kommentaren av bildet mitt hva som hadde skjedd , her fikk jeg svaret . Kanskje hjelm og ryggskinne kan være en ide når vi skal begi oss ut på isen i vår alder . Alec Hei Alec, jeg har ikke hatt så mye tid til å lese kommentarer og titte på bilder i det siste, men snart får vi visst dårlig vær igjen... Jeg unngikk heldigvis å dunke hodet i isen, som gammel judoutøver har jeg lært å falle.. Men hjelm er helt klart ingen dum ide. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Flott solnedgang med fint gjennskinn i isen - som ogsså dessverre avslører din skøyteteknikk. At du faller skjønner jeg godt, du har jo bare gått innersvinger. Kan hende det ikke er så lurt å ha med seg lommelerka når man skal ut på skøytetur.;-) Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Hehe..med en liten klunk innabords så hadde det kanskje gått bedre? Med skøyteis bare sånn ca. hvert 5 år, så blir ikke teknikken finslepet akkurat, men det er litt som å sykle, man kommer fort inn i det igjen. Dette er nok ikke mine spor, men tipper at noen har prøvd seg på en piruett? Takk for festlig kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Skulle ha likt å seg grasiøst dansende ute på isen ! Men det holder godt med skøytesporene i isen mot vakre rester av sollys som speiler seg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg