bshagen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) TESS fører de tror jeg, så kan jo sjekke der, det er der vi kjøpte inn en haug i fra på jobben, men de må vel sammenlignes med de proffe seriene, PSR er vel ikke det Hjemme har jeg forøvrig en Bosch PSR 18v, en helt ypperlig maskin for hjemmebruk, man "må" ikke ha den proffe serien til å henge opp bilder, og jeg har lagd kanskje 2 hull i året med den. Den er ganske liten og lett også, og det er et pluss Endret 15. februar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 TESS fører de tror jeg, så kan jo sjekke der, det er der vi kjøpte inn en haug i fra på jobben, men de må vel sammenlignes med de proffe seriene, GSR er vel ikke det Hjemme har jeg forøvrig en Bosch GSR 18v, en helt ypperlig maskin for hjemmebruk, man "må" ikke ha den proffe serien til å henge opp bilder, og jeg har lagd kanskje 2 hull i året med den. Den er ganske liten og lett også, og det er et pluss Det er GSR som er proff-serien. - Hjemmeserien heter PSR. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Du har helt rett, jeg skrev feil. Rettet nå Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Du har helt rett, jeg skrev feil. Rettet nå Nei, står fortsatt feil Trenger ikke se på bokstavene for å skille heller, proff er blå og de andre er grønne. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Sånn, jeg hadde visst skrevet GSR to steder der Ja, grønn er hjemme og blå er på jobb. PSR funker helt flott hjemme syns jeg, den burde holde for de fleste Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Sånn, jeg hadde visst skrevet GSR to steder der Ja, grønn er hjemme og blå er på jobb. PSR funker helt flott hjemme syns jeg, den burde holde for de fleste Ikke enig. Sparer lett inn differansen når man slipper å kjøpe nytt etter noen år. Proff-verktøy kan en privatperson fint ha livet ut. Dessuten får man en vesentlig bedre brukeropplevelse og mindre frustrasjon om man går for kvalitetsverktøy. Merker det riktignok ikke før man har prøvd det... Btw: Jeg hverken har (drill i hvert fall) eller har noe med Bosch å gjøre. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Joda, men her hjemme så er behovet klart mindre enn det det er på jobb, så for meg i alle fall som bare bruker drillen til hjemmebruk kanskje to ganger i året, så er det jo ikke noe. kjempepoeng i å kjøpe en drill til 3000,- Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Har 4 forskjellige grønne Boscher, og de klarer seg til mitt bruk Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Så Milwaukee som er testens klart kraftigste maskin og kan ifølge dere konkurrere med mange 18 Volts maskiner, samt har høyere turtall og mye bedre byggekvalitet enn de andre oppnår bare 7 av 10 fordi god byggekvalitet er negativt pga høyere vekt? Og Cocraft-skrotet som oppgis å være langt svakere enn de dyrere maskinene og har dårlig batterikapasitet og byggekvalitet oppnår 8 av 10? I tillegg, som Dubious nevnte før meg, så vil driftstid gi feil resultat når man tester noen i første gir og noen i andre gir. Jeg er ikke imponert over utførelsen eller kriteriene/poengberegningen i denne testen, tror dere bør få noen andre enn webdesigneren Franz Casper fra Grünerløkka til å gjennomføre slike tester. Ellers kunne dere ha gitt den billigste toppscore fordi den var billigst, og dermed passet nevnte webdesigner som kun skal henge opp bilder på veggene sine best. Enig, den er vinneren.. sålangt man ikke trenger en skrumaskin som kun kan skru inn i lette materialer... aka en maskin for kona. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 "Skrudriller som kan brukes der store maskiner ikke kommer til". Regner med at dere med det mener 18V maskiner, siden de nevnes ellers i artikkelen. Til info er Bosch GSR 18 V-EC kortere enn de fleste drillene i denne testen, og borrer og skrur seg i ring rundt alle i testen. 18 volt er neste test Når kommer den? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvor er Festool? Beste drillene! Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Milwakee vinner på styrke\tunge jobber, ellers ser det ut som bosch gjør reint bord på antall lette jobber. håper testerne testet i begge girene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå