Studenten! Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg har et spørsmål til folk som har dratt en/flere one-night-stand(ers). Hvordan i huleste får dere lyst til å ha sex - og i alle fall oralsex - med villt fremmede mennesker? Altså as apposed to sex med en dere kjenner bedre? Jeg synes tanken på å ta på og suge/slikke et randomt menneske er helt nasty. Altså, hvordan vet dere at denne personen har god hygiene, liksom? At vedkommende ikke allerede har vært sammen med x antall mennesker samme kvelden? Jeg vet jo at selv i et forhold med en annen person, så vet man ikke ALT om vedkommende, men man har da bedre forutsetninger for å vite noe om vedkommende hygiene... Jeg synes bare det er kjempenasty å drive å slikke og suge random personer... Måtte bare få det ut... 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Man blir kåt. Gjør mye man ikke ville gjort i normal tilstand da. Hygienen merker du jo passe kjapt i alle fall. Er også vanlig folkeskikk å holde seg ren og pen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hygienen merker man raskt ja. Og spørsmålet er jo hva man tenner på. Noen tenner på kropp, handling, situasjon eller fantasti, og noen tenner mer på personen. Og så har du de som tenner på alt det der i forskjellig grad til ulike tider. Dersom du er en som tenner mest på person vil det naturligvis gi deg lite å ikke kjenne personen. Men tenner man på kropp for eks er det helt uproblematisk. Folk er forskjellige - heldigvis Og om vedkommende har vært med andre tidligere samme kveld bryr meg fint lite så lenge hygienen er på plass og man praktiserer sikker sex. Igjen - folk er forskjellige. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg synes bare det er kjempenasty å drive å slikke og suge random personer... Måtte bare få det ut... Er du bifil? Er ikke fan av engangsknull jeg heller, men hygiene har jeg aldri tenkt på. Noen synes vel "jakten" er flott og føler seg som sjefen i gata når man får pult villt fremmede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg