Moerk Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Naust i vinteromgivelser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Vakkert vinterlandskapsbilde , flott komponert med nydelig lys/farger . Liker denne utsikten . Foretrekker in natura versjonen v1 . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Flottings! Likte begge versjoner jeg. V2 gjør jo dette bildet til litt mer enn bare et vakkert vinterlandskap på en måte Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 V1 for meg, godt komponert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Enig med Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Oj, her har det vært folk innom, ser jeg. Ja, landskapet her i området er svært "fotogent", som det heter på fagspråket. Vi er vel egentlig velsignet med severdig natur i hele landet, stort sett. Jeg kommer til å legge ut minst to varianter av mine bildeinnlegg her. Jeg håper dere ikke lar dere irritere av bildene mine i noen grad kan være preget av "innavl". Til Alec,Helene,Gunnar og Fredrik. Takk for at dere liker originalen, for den er kommer jo (i hvert fall nesten) direkte fra kameraet. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Båthus, vann og vakker natur slår aldri feil. Her i kledelig vinterdrakt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Båthus, vann og vakker natur slår aldri feil. Her i kledelig vinterdrakt. Mvh Ragnar Takk for det, Ragnar.Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg