-kga- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 HAr 3KJ heldags i morgen, og jeg har klart å prestere å glemme noen av disse talla. Hadde det i grunnkurs og på 2KJ. Lover ikke helt bar å ha glemt så enkle ting 1=metan 2=etan 3= 4=butan 5=propan 6=hexan 7= 8=oknan 9= 10= kan noen si meg dette, helst i dag? Fortell meg gjerne om noen av disse er feil og. De står ikke i 3KJ boka, og jeg har selgt de andre. Pinelig å ha glemt noe så simpelt lenge siden jeg har brukt det da, men... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) HAr 3KJ heldags i morgen, og jeg har klart å prestere å glemme noen av disse talla. Hadde det i grunnkurs og på 2KJ.Lover ikke helt bar å ha glemt så enkle ting 1=metan 2=etan 3= 4=butan 5=propan 6=hexan 7= 8=oknan 9= 10= kan noen si meg dette, helst i dag? Fortell meg gjerne om noen av disse er feil og. De står ikke i 3KJ boka, og jeg har selgt de andre. Pinelig å ha glemt noe så simpelt lenge siden jeg har brukt det da, men... Nummer 7 er heptan, tror jeg. Endret 2. desember 2003 av BenSin Lenke til kommentar
OeO Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 metan etan propan butan pentan heksan heptan oktan nonan dekan Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Takk!!! Evig takknemmelig! Kanskje ikke evig, men meget takknemmelig i vertfall! EDIT: Litt driti ut og ikke huske slikt nå når man går 3KJ Endret 2. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 dette er vel Alkaner, ikke en telle-metode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå