Daqueh Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Heisann. Audi A6, uten bluetooth eller AUX kobling. Har DAB radio og ønsker en billig måte å skaffe bluetooth kobling slik at jeg kan spille musikk fra telefon. Tips til hva jeg kan kjøpe? Takk! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hva slags årsmodell er det? Lenke til kommentar
Daqueh Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Hva slags årsmodell er det? 2011 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Problemet er vel bilen ikke har ISO standard? Bluetooth Car Stereo Audio 1 DIN In-Dash FM Aux Input Receiver SD USB MP3 Radio Da man kunne i teorien kjøpt noe slikt, men fm radioen er dårlig, og minnekort får spilleren og henge, kun bluetooth og usb funger greit men gir dårlig lyd hvis du spiller mellom level 20-30 av totalt 40. Beste vil være å kjøpe noe bedre på biltema\jula eller høre med audi hva slags utstyr som passer. Kanskje du må ha spesiel utstyr eller det ikke finnes utstyr for din bil. Ferrreste tilfeller funger bluetooth over usb dårlig da man må ha drivere. Er ofte ikke tilgjengelig. Endret 15. februar 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg er mest fan av å bytte ut hele originalspilleren til en med alle nødvendige tilkoblinger. Det blir jo vanskeligere og vanskeligere som regel jo nyere bilen er. Er det standard størrelse på spilleren som sitter i bilen så er det det jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå