jøran Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvilken telefon synes dere er best av Neonode N1, Sendo X eller Qtek 8080 ? Er det noen som: *har spesifikasjonene ? *vet prisen ? *vet når de kommer ut ? Hvilken ville DU valgt ? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ingen av telefonene har vel komt ut. du må jo prøve mobilen for å vurdere hvilken som er best men på papiret virket Sendo X som den "beste" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 enig, sendo x ser best ut... neonode 1 har blitt litt "utdatert" Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Neonade n1 er iallefall den peneste, men sendo x er vell bedre spesifikasjons messig Jeg ville valgt n1, sendo x og 8080 er for store etter min smak Endret 2. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvilken ville DU valgt ? Sendo X Grunn: Neonode N1 virker for liten.., og jeg har lite lyst på Microsoft på mobilen i tillegg til PCen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå