Anilol Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg skulle skifte SD-kort på min Xperia Z2, og prøvde rett og slett å bare kopiere over hele greia til PC-en, så jeg kunne overføre det videre til det nye SD-kortet (siden det var både bilder, videoer, apper og alt mulig lagt i mange forskjellige mapper og jeg orket ikke lete gjennom alle for å finne spesifikke ting). Jeg gikk fra PC-en og kom tilbake til at alt var ferdig (sett bort ifra at jeg måtte "hoppe over" noen filer). Da jeg skulle sjekke hva som var lagt over, la jeg merke til at pretty much ingen ting var kopiert og at jeg ikke fikk åpnet SD-kortet igjen. Dermed har jeg mistet alt av bilder, videoer osv, som jeg hadde håpet på å kunne ta vare på. Greia er at PC-en registrerer at jeg kobler i SD-kortet, men den ber meg om å "sette inn D: stasjon". Når jeg kobler i telefonen, dukker det opp en D: stasjon som er "gjennomsiktig" på en måte, og jeg får dermed ikke åpnet den opp. Spørsmålet er - får jeg gjort noe med dette? Eller er hele greia rett og slett ødelagt? Er det noen mulighet for å kunne gjøre SD-kortet lesbart igjen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Med mange minnekort følger det med programvare for å gjenopprette ødelagte minnekort. Et slikt program har reddet meg da jeg trodde et av minnekortene til et av kameraene mine var ødelagt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Prøv å restarte windows etter du har satt inn minnekortet. Det må jeg med et par av kortleserne mine. Lenke til kommentar
ferley Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Jeg tror tere er mange verktøy kan hjelpe deg å løse SD-kort problemer, kan de fikse ødelagt og ødelagt kortet, og også gjenopprette SD-kort filer. Endret 21. mars 2017 av ferley Lenke til kommentar
Imacerty Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) I think tere are many tools can help you solve the SD card problems, they can fix corrupted and destroyed the card, and also restore SD card data. It is possible to recover SD card data ,we still can restore data from Android Memory card at the same time , Endret 1. juni 2017 av Imacerty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kjør recuva med deepscan aktivert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå