avedon Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Mor og barn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Her overlater du mye til betrakteren, og det er slettes ikke noe minus. Tenker nærhet eller kanskje mangel på akkurat det. Det er vel styrken i et slikt bilde, enhver ser det på sin måte. Spennende bruk av lys, som så ofte. Inspirerende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Er enig med "Pande", her fikk jeg noe å tenke på. Tittelen passer fint til bildet . Liker det ! Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg hadde en annen tittel til dette bildet i hodet mitt før jeg så tittelen din....men min var så fæl at jeg vil ikke si det engang.. Et bilde en kan lett fantasere rundt...noe jeg tydeligvis gjorde.. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Hei Pande, Alec og Helene. Tusen takk for tre meget bra kommentarer, ja det er opp til betrakteren og fantasere og tolke bildet dit enn føler for og ser. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg