AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg har en kompis 22 år gammel. Han er flink og en veldig grei fyr, kjekk, han har både jobb og er student. Han verken røyker, drikker eller snuser. Han har kun et problem og det er at han kjøper mye sex.Så jeg har tenkt å gi han noe tips til hvordan han kan kutte ut med det der, men vil si litt mer enn bare slutt, han har ikke kjæreste og de jentene han møter er jenter som velger å gjøre dette her frivillig og ingen tvunger de. Takk på hånd ? Anonymous poster hash: 976d9...780 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Er dette helt vanlige jenter eller prostituerte?-Kjønnssykdommer og AIDS er jo en ting man kan tenke på. Noen av disse sykdommene blir man ikke kvitt så lett. Alle tenker "det skjer ikke meg!" men noen skjer det jo med. Det kommer jo ikke an på om dama ser frisk ut eller ikke men hvem hun har solgt sex til før ham..-Det å spare penger er jo også kjekt for en ung person. Skal han ikke spare til hus og bil?-Ryktet om å kjøpe sex er jo litt weird i seg selv. Du vet jo om det, så det er jo en viss sjanse for at fler venner vet om det og. I så fall kan jo ryktet spre seg.Jeg kommer ikke på mer. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hva er egentlig problemet her? Dette fremstår mer som et forsøk på å fremstå som moralsk bedre enn han. 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hva er egentlig problemet her? Dette fremstår mer som et forsøk på å fremstå som moralsk bedre enn han. Enig med dette. Hvis han trives så la han ha det gøy mens han kan. Ikke din jobb å være politi for hans moral. Prostitusjon burde uansett vært lovlig og ikke stigmatisert. Hadde flere hatt lettere tilgang på fitte så hadde vi hayt mindre sinte folk i verden. En mann blir salig av en tunge på ballene. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Høres ut som kompisen din gjør det bra og har få uvaner, er du sjalu TS? Hvorfor så opptatt med hvem han stikker pikken i? 3 Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg har en kompis 22 år gammel. Han er flink og en veldig grei fyr, kjekk, han har både jobb og er student. Han verken røyker, drikker eller snuser. Han har kun et problem og det er at han kjøper mye sex.Så jeg har tenkt å gi han noe tips til hvordan han kan kutte ut med det der, men vil si litt mer enn bare slutt, han har ikke kjæreste og de jentene han møter er jenter som velger å gjøre dette her frivillig og ingen tvunger de. Takk på hånd Anonymous poster hash: 976d9...780 Ehm... Det er jo den lille greia med at det i henhold til nåværende lovgivning er ULOVLIG Å KJØPE SEX!!! Forundrer meg at du ikke tenker på det. Gir han seg ikke etter dette, kan du varsle politiet når han er "ute på handletur"; en arrestasjon should do the trick. Dessuten; hvor er selvrespekten hans? Ønsker han virkelig å betale noen for å ligge med han? Really? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Hva er forskjellen på å møte en jente på byen, kjøpe henne drinker og så pule henne og det å direkte kjøpe sex? Begge deler har transaksjoner og uten dem hadde de nok ikke fått seg ett ligg. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Ehm... Det er jo den lille greia med at det i henhold til nåværende lovgivning er ULOVLIG Å KJØPE SEX!!! Forundrer meg at du ikke tenker på det. Gir han seg ikke etter dette, kan du varsle politiet når han er "ute på handletur"; en arrestasjon should do the trick. Dessuten; hvor er selvrespekten hans? Ønsker han virkelig å betale noen for å ligge med han? Really? Han vil heller betale kontant enn å måtte betale med drinker og mat, og i tillegg måtte takle bullshit som vingling og ubesluttsomhet. Det er da en ærlig sak det. Anonymous poster hash: 3a023...0c6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Folk flest har ett utdatert syn på prostitusjon siden de sidestiller det med menneskehandel automatisk. Menneskehandel og prositusjon er to helt forskjellige ting, å gjøre det ulovlig å selge sex er ikke for vår sikkerhet, men for å tilfredstille moralske voktere som ikke evner å forstå at folk ikke har samme syn på sex som dem. Prostitusjon er verdens eldste yrke og kommer ikke til å gå noe sted, det vi gjør nå er å feie problemet med menneskehandel under teppet. Faen så feige vi er. Endret 14. februar 2017 av BuffyAnneSummers 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg