Pande Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Six Ribbons-Kjetil Nordhus (Green Carnation) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Nydelig portrettert i s/hv , i det som har blitt din lett gjenkjennelige stil . I disse artistportrettene får du formidlet musikaliteten ved hjelp av bilder.. Kreativt , jeg liker det . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Dette kan du Pål! Jeg bare bøyer meg i støvet! Får du til dette uten stativ? Lenke til kommentar
avedon Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Igjen et imponerende konsertbilde noe du har full kontroll på, formidler musikken på en fin måte også igjennom sv/hv som forsterker bilde veldig godt. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Pande Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Takker så mye for fine kommentarer:-) @Helene, så bruker jeg ikke stativ eller blits. Her går det kun på egen stødighet og en del flaks:-) Må bare trene og trene. Har vært så heldig og få fotografere for Protestfestivalen her i byen når de har konserter, og da får jeg i pose og sekk. Masse fototrening/bilder og flott musikk, av mange slag:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg