*Tronaldo* Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei! Skal kjøpe nytt skjermkort, men er litt i villrede hva jeg skal ha. Det står i bunn og grunn mellom de to ovennevnte kortene, men er usikker på hva som er best. Bare for ordens skyld - kortet skal brukes til heftig gaming og nei; jeg har ikke råd til 9800/9800PRO/9800XT. Ei heller skal jeg kjøpe Nvidia. Hadde vært kjekt om folk som faktisk har ett av kortene hadde svart - lese info på nett kan jeg gjøre selv... (Ser at posten er litt "surt" formulert, men jeg skriver det med et stort smil om munnen så ikke vær redd for å svare ) *Tronaldo* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg synes du skal kjøpe deg Sapphire Radeon 9600XT,det er bedre enn 9600 "Fireblade".I tillegg til at 9600 XT er bedre,får du med en Half-Life 2 kupong,slik at du får spillet gratis når det kommer ut.Og det gjør Radeon 9600 XT verd pengene kortet koster Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 xt er vel det beste men jeg har fireblade og er stor FORNØYD clokker det som bare fxxxxx Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ha nettopp fått ny pc, har 9600XT, ornøyd hittil men har jo ikke brukt det mer enn noen timer ville gått for det hvis jeg var deg! Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gå for et Asus Radeon 9600XT eller Hercules 3D Prophet 9600XT vis du har penger nok. Ellers er Sapphire og PowerColor noen rimligere alternativ! Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Connect3D er også billig... kun 1500kr på PSdata ! (XT) Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Takker for svar! Men vi penser inn på litt av problemet med å bestemme seg; FB vs XT - ok den virker grei iom at XT muligens er hakket hvassere, men så er det jo litt forskjell på produsentene også. Er poenget at (eksempelvis) Hercules bruker litt bedre deler i sine kort i forhold til Sapphire og/eller PowerColor? Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kan vel umulig være så vanskelig? Hvis du skal spille hl2 og vil legge i noen hundre mer for kortet kjøper du xt. Hvis du har penge mangel (sånn som meg ) kan du kjøpe fireblade kortet. Xt kortet har vist også litt bedre ytelse. Har selv et fireblade kort på postkontoret. KaySlay Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg ville gått for Radeon9600XT om du hadde råd til det Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 9600pro FE! raskere n[r det er klokket, og det kan klokkes laaaaaangt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå