Jimmyag Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Vålerenga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 God komposisjon, litt styrtede linjer, ville klonet noen busker i venstre bildekant. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 God komposisjon, litt styrtede linjer, ville klonet noen busker i venstre bildekant. Mvh Gunnar Takk for kommentaren. om klonet er ene med deg men om linjen det ble son etter jeg har rettet selve bygninger. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 God komposisjon, litt styrtede linjer, ville klonet noen busker i venstre bildekant. Mvh Gunnar Takk for kommentaren. om klonet er ene med deg men om linjen det ble son etter jeg har rettet selve bygninger. Det var feil bilde jeg har lastet opp du har rett Gunnar, jeg har prøv å redigere bilde med brette med det blei ikke bra. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Tror jeg velger V2 her. Greit utsnitt og beskjæring. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg