Gå til innhold

GF TI 4800 betre en GF TI 4200 ?

ZoOoM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er eit GF TI 4800 betre en eit GF TI 4200 ? og er det mykje betre ? har 4800 DX9 ? :cool:

Det som er reklamert for med 4800 kortet er støtte for agp 8x. Og som alle veit så har ikkje det nokon givandes effekt.

Du kan oppdatere til direct x 9,0 men kortet har ikkje støtte for dette.

Lenke til kommentar

Et GF 4800SE kort er egentlig et GF4400 kort, men det støtter AGP 8X. GF 4400 støtter maks AGP 4X.

Et GF4800 (ikke SE) er tilsvarende et GF4600 kort, men støtter AGP 8X.

Altså:

GF4800SE ~= GF4400

GF4800 ~= GF4600

For mer detaljer, se her.

Alle kortene er raskere enn GF4200 (AGP 4X), men det er bare forskjeller i klokkefrekvensene på GPU og minnet. Se denne testen.

Lenke til kommentar

Dette er ei lang historie men eg skal prøve og gjere den kort.

Ein dag for lenge siden så vart skjermkortet mitt øydelagt. eg tok maskina med til der eg kjøpte den. Dei skulle fikse problemet og når det var gjort så trudde eg at alt funka fint, men det viste seg at dei dei hadde bytta ut mitt GF TI 4200 med eit GF FX 5200.

Etter at eg hadde sjekka på nettet så fann eg ut at eg hadde fått eit 50% dårlegare kort.

Eg ringte til butikken og dei beklaga og sa at dei ikkje hadde noke beire skjermkort på lager. men eg kunne få eit GF TI 4800 i erstatning

Men no ei veke etterpå så gjekk vist ikkje det alikavel.

Men det eg kan få er eit GF FX 5600, tilsvarer det eit GF TI 4200 ?

Lenke til kommentar
Ja, FX5600 (non-pro) er ikke dårligere enn GF4200, ihvertfall ikke generelt. Dessuten takler FX5600 DirectX 9.0 i hardware, noe som gjør det mer fremtidsrettet, se, f.eks. denne testen.

Du bør bare takke, bukke og ta imot.

nei men et fx5600 vil få dårligere 3dmark01 resultat men er til nyere spill bedre en ti200 kort mulig ti200 er bedre på litt eldre spill uten at jeg vil påstå dette 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...