sindre313 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 I noen spill ser jeg noen hvite små prikker på f.eks en bil mens de er borte på en annen, er det artifacts? Jeg har forresten testet med en kamerat og han har de samme små hvite prikkene på de samme stedene. I 3dmark03 er det ingen tegn til prikker! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 høres ut som artifacts ja.. Lenke til kommentar
TRB Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei Jeg får hvite prikker som flimrer litt rundt når jeg overklokker kjernen på skjermkortet mitt. Kjører jeg ned frekvensen til standard så forsvinner prikkene. Minnet kan jeg overklokke uten at disse prikkene dukker opp. Jeg har et Hercules AIW 9800SE og kjører det på 380/710. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei Jeg får hvite prikker som flimrer litt rundt når jeg overklokker kjernen på skjermkortet mitt. Kjører jeg ned frekvensen til standard så forsvinner prikkene. Minnet kan jeg overklokke uten at disse prikkene dukker opp. Jeg har et Hercules AIW 9800SE og kjører det på 380/710. Hmm, hvite prikker skal da komme av at RAM`en er overklokket for mye, ikke kjernen. Om du overklokker kjernen for mye så vil du se svære triangler/firkanter som er mye større enn pixler. Lenke til kommentar
TRB Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Har ikke en eneste hvit prikk ved 380/710. Øker jeg til 400/710 er prikkene der. Prøvde nå nettopp og senke ram'en til standard 680 og kjernen opp til 400, og prikkene er på plass de! Må legge til at jeg kjører softmod. Endret 2. desember 2003 av TRB Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sett opp AA litt, det er ganske vanlig med slike hvite prikker pga kantene i polygoner. Da spesielt i bilspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå