Smultring77 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Som overskriften sier Takk. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 ingen ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 https://bildiagnosespesialisten.no/produkt/bildiagnose/mobilscan/mobilskan-obd2-for-ios Har selv denne her bare i Android versjon. Om du har kjøpt en universal en, så er det ikke sikkert det er så lett. Du kan jo søke i App store etter det. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Takk. Jeg lurte egentlig på hvilket program de fleste i Norge laster ned i AppStore til bruk med disse Lenke til kommentar
saila Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Jeg har en app som heter EOBD-Facile, virker helt greit. Har bare brukt den til å slette motorlampe og lese feilkoder. Koster ca 150 kr i app store. Edit: Selve OBD2-skanneren er bare en helt vilkårlig en som jeg kjøpte fra Ebay for 80 kr. Endret 24. februar 2017 av saila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå