Gå til innhold

Ikke fått bekreftelsesmail fra ITbutikken

Anbefalte innlegg

Er egentlig ganske sikker her, men vil helst være mer enn helt sikker: Jeg skulle bestille noe greier fra ITbutikken, men mottok aldri noen bekreftelsesmail. (Det kan være at jeg i et "øyeblikks sløvhet" har skrevet feil i e-mailadressen).

Det er vel sånn at man må godkjenne bestillingen ved å svare på bekreftelsesmailen, og når dette altså ikke har skjedd så vil ordren være ugyldig?

Sånn at jeg kan bestille på nytt altså. Har sendt de en mail uten å få svar (og jeg trenger ikke høre om hvor dårlig service de har på ITbutikken osv).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel sånn at man må godkjenne bestillingen ved å svare på bekreftelsesmailen, og når dette altså ikke har skjedd så vil ordren være ugyldig?

Nei, det er ikke tilfelle. Bekreftelse er at de bekrefter din ordre, ikke at du bekrefter ordren. Altså er den ikke ugyldig, men hvis du er 100% sikker på at du ikke har fått bekreftelsesmail (og det har gått rimelig tid) kan du bestille en gang til.

Lenke til kommentar

Hmm. vet ikke om jeg er helt enig der. Det pleier være sånn at man mottar en mail som bekrefter at man har gjort en ordre fra butikken, denne må man så svare på innen en viss tid (f.eks 24 timer) for at ordren skal endelig bekreftes.

Dette for å gi ekstra sikkerhet til kunde og butikk. Men det er en stund siden jeg bestilte fra ITButikken og husker ikke hvordan opplegg de har der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...