AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Samme problemet her også, bor i en blokkleilighet, det er så lytt, pappvegger. En ung stilig gutt har nettopp flyttet inn i leiligheten ved siden av. Han bråker så sykt mye når han har sex. Ikke noe galt i, men han er nok bifil, for ser stadig det kommer menn på besøk. Når det skjer vet jeg at det blir ei heftig natt. Han stønner så fælt og høyt. Ikke nå broblem å høre hver gang han kommer, fir han hyler høyt når får orgasme. Tror det er noe kinky for hører piskelyder og dem holder på i flere timer, en gang telte jeg 9 orgasmer på ei natt. Er dette noe jeg kan si til han, be han roe litt ned? Anonymous poster hash: 2389c...01b Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Selvfølgelig kan du be han dempe seg og roe seg ned Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Selvfølgelig kan du be han dempe seg og roe seg ned Oki, skal gjøre det. Men hva om han ikke er kontroll på lydene å ikke klarer å være stille da. Kan jo ikke nekte han å ha sex heller. Anonymous poster hash: 2389c...01b Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Så, først sier TS at han aldri har opplevd at andre gutter stønner høyt, annet enn typen. Så sier han at naboen, som er gutt, også stønner ekstremt høyt... Trollingen er månelys. Er vel samme kar som skriver om risteorgasmene sine. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Så, først sier TS at han aldri har opplevd at andre gutter stønner høyt, annet enn typen. Så sier han at naboen, som er gutt, også stønner ekstremt høyt... Trollingen er månelys. Er vel samme kar som skriver om risteorgasmene sine. Månelys? Ikke så klart for meg. Som sagt er dette hva jeg opplever i nettopp nyinnflyttet leilighet. Hverken mer eller mindre. Anonymous poster hash: 2389c...01b Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Tråden stenges grunnet misbruk av anonymfunksjon. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg