Gå til innhold

Fixture changes - endring av kampskjema

didthedid

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg finne oppdatert informasjon om "premier league"-kamper er blitt flyttet på?
På billetter står det alltid at kampene kan endres pga. tv-rettigheter og slikt, og det hadde vært voldsomt greit å vite om kamptidspunkt vil endres eller om det er blitt bekreftet.
(Skal forøvrig se Chelsea - Crystal Palaca 01.04.17)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan følge med her. Rundene hvor alle kamper har samme klokkeslett har foreløpig ikke blitt fastsatt.

Datoene/klokkeslett skal i utgangspunktet være spikret senest seks uker før. Du får nok et endelig svar kommende uke når det blir litt flere avklaringer i FA-cupen.

Jeg tror egentlig at Chelsea-Palace mest sannsynlig blir stående kl. 16 på lørdagen. Det er altfor mange andre kamper som er mer tv-vennlige den runden. Arsenal-City, Burnley-Spurs (Burnley med ni hjemmeseire), Liverpool-Everton og Southampton-Bournemouth (lokalderby) er nok de som blir flyttet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan følge med her. Rundene hvor alle kamper har samme klokkeslett har foreløpig ikke blitt fastsatt.

Datoene/klokkeslett skal i utgangspunktet være spikret senest seks uker før. Du får nok et endelig svar kommende uke når det blir litt flere avklaringer i FA-cupen.

Jeg tror egentlig at Chelsea-Palace mest sannsynlig blir stående kl. 16 på lørdagen. Det er altfor mange andre kamper som er mer tv-vennlige den runden. Arsenal-City, Burnley-Spurs (Burnley med ni hjemmeseire), Liverpool-Everton og Southampton-Bournemouth (lokalderby) er nok de som blir flyttet.

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...