didthedid Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hvor kan jeg finne oppdatert informasjon om "premier league"-kamper er blitt flyttet på?På billetter står det alltid at kampene kan endres pga. tv-rettigheter og slikt, og det hadde vært voldsomt greit å vite om kamptidspunkt vil endres eller om det er blitt bekreftet.(Skal forøvrig se Chelsea - Crystal Palaca 01.04.17) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Du kan følge med her. Rundene hvor alle kamper har samme klokkeslett har foreløpig ikke blitt fastsatt. Datoene/klokkeslett skal i utgangspunktet være spikret senest seks uker før. Du får nok et endelig svar kommende uke når det blir litt flere avklaringer i FA-cupen. Jeg tror egentlig at Chelsea-Palace mest sannsynlig blir stående kl. 16 på lørdagen. Det er altfor mange andre kamper som er mer tv-vennlige den runden. Arsenal-City, Burnley-Spurs (Burnley med ni hjemmeseire), Liverpool-Everton og Southampton-Bournemouth (lokalderby) er nok de som blir flyttet. 1 Lenke til kommentar
didthedid Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Du kan følge med her. Rundene hvor alle kamper har samme klokkeslett har foreløpig ikke blitt fastsatt. Datoene/klokkeslett skal i utgangspunktet være spikret senest seks uker før. Du får nok et endelig svar kommende uke når det blir litt flere avklaringer i FA-cupen. Jeg tror egentlig at Chelsea-Palace mest sannsynlig blir stående kl. 16 på lørdagen. Det er altfor mange andre kamper som er mer tv-vennlige den runden. Arsenal-City, Burnley-Spurs (Burnley med ni hjemmeseire), Liverpool-Everton og Southampton-Bournemouth (lokalderby) er nok de som blir flyttet. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå