Ashwaman Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Hei, Lurer bare på om det er noen For honor spillere her som vil teame opp? Jeg er litt gira på noe samordna spilling, hvor vi får nok war assets til å vinne litt land i faction warfare også.. isteden for bare vill kriging. lurer på hva som skjer om vi hadde klart presse oss rett inn til citadellet til en av de andre faksjonene :o Blir selvfølgelig med i viking faksjonen da en hver nordmann med respekt for fortia si bør det så er du 23+ så add ashwaman på uplay hvis du vil ha noen å spelle med. ellers er det kvitekrist på steam. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Kan bli med jeg. Vi er flere som har lagt ned 20+ timer i betaen. Ikke alltid alle er online så greit å ha noen i backup Brukernavn: Avean Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg er med. Bruker: Raggz67 Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) Add meg også: Sesseth. Spiller for det meste som Warlord. Endret 24. februar 2017 av Sesseth Lenke til kommentar
Perserus Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg spiller Warden og kunne trengt noen å øve med i custom-game. McGaffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå