Nitromarsjipan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Etter at jeg softmodda 9800se til pro fikk jeg én lime-grønn prikk på størrelse med en pixel på skjermen. Det gjør meg ingenting men det er ganske irriterende, det virker som det er en liten ildflue eller noe som sitter på skjermen. Går det an å fjerne den? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har du LCD-skjerm? Virker som at en av pixlene har fått et lite illebefinnende... Slike ting skal ikke ha noe med modding av skjermkort å gjøre. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis du har LCD har du nok fått et lite "dø" punkt ja... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 skal vist gå vekk vist du tar fingeren og gnikker på den... først fordiktig og så gradvis hardere til den forsvinner...mener jeg har lest det en annen plass på forumet Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har lcd skjerm. Får bare leve med det. Sikker på at det med gnikkinga fungerer? Det funka ikke for meg. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tja, det funker av og til har jeg hørt. Ikke for ofte vil jeg tro Skikkelig uflaks da. Også midt på skjermen, og i tillegg lime-grønn. Lol! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tenk på lime og corona.......men ikke bli full nå da Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Haha! Jeg fant løsningen! Broren min har samme skjerm, men uten prikken, *går og bytter skjerm* I am so evil! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hahaha, jeg ler så jeg griner Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hihI! jeg hadde kommet til og gjort det samme hva har man så brødre til ? ^^ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Haha!Jeg fant løsningen! Broren min har samme skjerm, men uten prikken, *går og bytter skjerm* I am so evil! Hehe. Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en godtroende og uvitende bror... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå