Hans Witt Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hei, Har fått 4k tv med hdr støtte. Har oppdatert tv og maskin, men av og til når jeg skal slå av typiske hdr spill som the last of us og uncharted. Så begynner tv å skifte bilde som blinker og lager små prikker. Da må jeg slå av playstation av i fronten. Og etter det, så er den fin. Men det er ikke altid det skjer. Sitter med en følese at det er hdmi kabel. Noen ideer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Høres ut som et handshake problem.Om du kjører via en surround receiver så prøv å kjør utenom. HDMI kabelen som følger med kan selvfølgelig være defekt. Lenke til kommentar
Hans Witt Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Har ikke koblet opp til receiver. Men prøvde igjen idag, spilte the division alt gikk greit. Så byttet jeg til the last of us, og da kom det en hvit skjerm med blinking på sidene. Begynte å dra ut litt av hdmi ut av tv og satt den inn igjen. Da kom bilde tilbake igjen. Kjøpte hdmi kabelen på lefdal for 400 kr. Forventer bedre kvalitet enn det. Men da er det nok hdmi kabelen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Prøvd med HDMI kabelen som følger med maskinen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Er ikke behov for noen ekstra dyr HDMI-kabel for bedre bilde, det er bare tull og penger i dass. Den som følger med i esken har nødvendige spesifikasjoner man trenger. Ferdig pakket og klar for oppkobling. Endret 13. februar 2017 av Mala 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå