Gå til innhold

Civilization 3, mange som spiller dette?

Anbefalte innlegg

Hei.

Sett at dette spillet har kommet i Gold Edition :D , du får med tilleggspakken "Play the World". Mange som spiller dette på nettet? Har det støtte for Game Spy/All-Seeing-Eye?

Har og kommet enda en tilleggspakke i disse dager, nemlig Conquest. Noen som har spilt og kan anbefale dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd det ja, vært tilhenger siden den aller første Civ, samt stor tilhenger av Clonization. Civ 3 med Play the World er meget bra, absolutt til å anbefale. Civ 3 er på sitt beste om du har muligheten til å sette av en hel helg sammen med en kompis eller to i LAN, bunkre dere sammen med masse digg og slå av mobilene. Helt sjef!

Lenke til kommentar

Er stor tilhenger av dette/denne spillet/serien! Har spillt det en god stund nå, men ikke noe særlig mulitplayer. Det sies at utvidelsen, play the world muliplayer delen skal være ganske så buggy, men dette kan jeg ikke bekrefte. Uansett så syns jeg at dette er spill som man bør sette seg ned alene å kose seg med. Gjør godt med litt turnbased strategi noen ganger ja!

Lenke til kommentar
Er stor tilhenger av dette/denne spillet/serien! Har spillt det en god stund nå, men ikke noe særlig mulitplayer. Det sies at utvidelsen, play the world muliplayer delen skal være ganske så buggy, men dette kan jeg ikke bekrefte. Uansett så syns jeg at dette er spill som man bør sette seg ned alene å kose seg med. Gjør godt med litt turnbased strategi noen ganger ja!

Multiplayer delen er kun buggy i piratkopi versjonen pga en ny copyprotection.... Play the world med nyeste patch fungerer helt fint i multiplayer, så lenge man har det orginale spillet ;)

Lenke til kommentar
Multiplayer delen er kun buggy i piratkopi versjonen pga en ny copyprotection.... Play the world med nyeste patch fungerer helt fint i multiplayer, så lenge man har det orginale spillet ;)

Flott! Tror jeg da skal vurdere en civ 3 linke helg slik som du nevnte! Flott spill, kan sitte i timesvis!

Lenke til kommentar
Jeg har forfeeerdelig lyst til å kjøpe meg Conquests og Play the World :dribble: , men jeg er fortsatt litt i tvil :roll:

Er det virkelig mye nytt? Og er Civ3 veldig morsomt på LAN?

La meg si det sånn; Du får valuta for pengene, det er nok nytt til at man ikke angrer kjøpet og det er helt KONGE på lan

Lenke til kommentar
Jeg har forfeeerdelig lyst til å kjøpe meg Conquests og Play the World :dribble: , men jeg er fortsatt litt i tvil  :roll:

Er det virkelig mye nytt? Og er Civ3 veldig morsomt på LAN?

Bare en liten ting: HVis du kjøper Conquests trenger du ikke Play the World!

Conquests gir deg alt fra PTW, + mye mer.

Og ja, det er veldig morsomt å spille LAN, spesielt nå med Conquests. Hvis du vil sitte i timesvis tar du et standard game, men hvis du klarer deg med 2-3 timer kan du helelr spille noen av de nye Conquests-scenarioene som er laget for multiplayer.

Endret av Rincewind
Lenke til kommentar

Takk for svar :D

Høres digg ut dette, spes med LAN. Har såvidt testet originale Civ 3, og likte det godt. Men, fikk lyst å investere i Gold Edition nu. Om en skal spille over internett, er det sånn at en må ha Conquests, siden "alle" andre bruker den pakken til spilling over internett?

Endret av KaLasH
Lenke til kommentar
Bare en liten ting: HVis du kjøper Conquests trenger du ikke Play the World!

Conquests gir deg alt fra PTW, + mye mer.

Og ja, det er veldig morsomt å spille LAN, spesielt nå med Conquests. Hvis du vil sitte i timesvis tar du et standard game, men hvis du klarer deg med 2-3 timer kan du helelr spille noen av de nye Conquests-scenarioene som er laget for multiplayer.

Seriøst? Du får med alt fra PTW altså?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har spilt mye PTW på nett sammen med venner og det fungerer absolutt glimrende. Anbefaler å samles 6-8 stk på IRC og sette opp voicechat via et eller annet program, slik at du kan få mast på treige folk som aldri blir ferdige i tide (og som glemmer å trykke enter etc). ;)

Var buggete i de _absolutt_ første utgavene og patchnivåene, men dette er barnesykdommer som er borte for lenge, lenge siden.

Lenke til kommentar
Har spilt mye PTW på nett sammen med venner og det fungerer absolutt glimrende. Anbefaler å samles 6-8 stk på IRC og sette opp voicechat via et eller annet program, slik at du kan få mast på treige folk som aldri blir ferdige i tide (og som glemmer å trykke enter etc). ;)

Var buggete i de _absolutt_ første utgavene og patchnivåene, men dette er barnesykdommer som er borte for lenge, lenge siden.

Du er heldig som har mennekser og spille mot. Har vært trofat civ tilhenger siden civ2, og har spilt alle versjonene. Å spille på nettet mot ukjente fungerer sjelden bra, da det er en fryktelig lag + at mange er enten totalt newbies eller bruker 5 timer på hver turn. Men jeg vil våge og påstå at jeg er blandt de bedre civ spillerne, jeg spiller alltid på det vanskligste. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...