Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Lauparen 1434moh Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Mektige fjell på Sunnmøre fra ditt utsiktspunkt noe lavere. Godt komponert. Min eneste sportslige aktivitet i dag var å se Las Palmas tape 0-1 mot Sevilla i La Liga. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Vi må dra veldig langt for å få slike motiver i Drammen. Flotte bilder dette! V1 for meg i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Majestetiske fjell , fremdeles snøkledde . V1 blir favoritten , og enda mer så når snøen er borte . Jeg foretrekker fjellet uten snø , har lagt skiene på hyllen for godt . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Måske kunne man lige stå på ski på toppen..jeg skulle ikke nyde noget...Kender du højden der ? flot billede :-) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Ta bilder for å vise frem hvor majestetiske disse er er ikke lett. Når det er slik himmel og farver som det er her er ennå vanskeligere. Skulle disse blitt perfekt i mine øyne skulle det vært helt annen type vær(farver) Men det er flotte fjell . Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Henger meg på her, siden det bare er drittvær (innevær) også i dag. Ver.1 er best,synes jeg. De andre tror jeg er zoomet litt mer og det setter større krav til å benytte stativ. Ser vardene tydeligere på ver 1. Flotte fjell i en severdig landsdel. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg