tarantellos2 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei!! Trengte litt hjelp her, etter det jeg har lest, så er D-Link DI-614+ en Switch også, ikke bare router. Jeg har en film på den bærbare til bruttern jeg vil ha over til min maskin, for han sier at han skal slette alle filene mine... Kan noen si meg åssen jeg lage et lite nettverk ved to maskiner, hvor jeg kan sende over de to filene på 450 MB? Internettforbindelsen er på bare 704/128, så det er ikke mulig å sende over via den... Tenkte mer på et program, eller bare over via routeren, hvis den har et program/funskjon jeg kan bruke.... Den bærbare har trådløst kort jeg bruker, en D-Link AirPlus DWL650+, eller bare via kabel, men den har jeg fått fra Tele2, så den tror jeg ikke er krysset... Håper på hjelp... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) vel om du har krysset nettverks kabel plugger du den mellom nettverks pluggen i begge pc'er, behøver ikke gå gjennom internett...der får du den ned med 80kb/s 3-4timer og overføre...men om du deler den via nettverks kabel skulle den gå på 2minutt,begge har vel xp skulle pc normalt finne ip for begge pc'er i de fleste tilfeller......Du må velge noen mapper å dele(høyreklikk, egenskaper og velg dele, og navn på mappe) og opprette en "workgroup" som er lik i begge pc'er i mitt nettverk.... Endret 3. desember 2003 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 1 tin til... har selv en d-link 614+ har du problemer med å laste ned ,og surfe samtidig?? ofte får jeg "finner ikke side" feil, og Det er IKKE noe gale med siden jeg skal inn på....Irriterende .. om jeg surfer bare med dsl modem, kommer alltid sider frem, bare treiere siden jeg laster ned....(router har jeg for labtop sin del) Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har samme router. har ingen problemer med å laste ned og surfe samtidig. bruker firmware versjon 2.20. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 1 tin til... har selv en d-link 614+ har du problemer med å laste ned ,og surfe samtidig?? ofte får jeg "finner ikke side" feil, og Det er IKKE noe gale med siden jeg skal inn på....Irriterende .. om jeg surfer bare med dsl modem, kommer alltid sider frem, bare treiere siden jeg laster ned....(router har jeg for labtop sin del) Oppdater firmware, hvis du ikke har gjort det. Har heller ingen problemer med denne ruteren, men siden jeg deler linja med noen andre, har jeg begrenset nedlastingsbåndbredden jeg kan bruke (Netlimiter). Men tror dette har lite med saken å gjøre, da jeg ikke hadde problemer før heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå