Gå til innhold

Musikk-Kristina Jølstad Moi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde du viser her også.Men for meg er det ikke like magisk som det det andre du viste frem. Kan ikke gi noe svar om det er meg eller bildet som gir meg denne følelsen.

Takker for tilbakemelding Jarle:-) Dette er vel mer og betrakte som et musikerportrett enn konsertfoto. Prøver og få frem nerven i hennes sang.

Lenke til kommentar

Flott bilde du viser her også.Men for meg er det ikke like magisk som det det andre du viste frem. Kan ikke gi noe svar om det er meg eller bildet som gir meg denne følelsen.

Takker for tilbakemelding Jarle:-) Dette er vel mer og betrakte som et musikerportrett enn konsertfoto. Prøver og få frem nerven i hennes sang.

Ja men det har noe med sinnstemningen min å gjøre også. tror jeg da? Noen ganger skulle man kanskje ikke skrive noe om andres bilder. Men samtidig er drit lei alle som skriver "flott bilde" ja vel blir man bedre til å ta bilder . Mener vi gi konstruktiv kritikk. Da kan vi alle fall bli bedre.

Lenke til kommentar

Ja men det har noe med sinnstemningen min å gjøre også. tror jeg da? Noen ganger skulle man kanskje ikke skrive noe om andres bilder. Men samtidig er drit lei alle som skriver "flott bilde" ja vel blir man bedre til å ta bilder . Mener vi gi konstruktiv kritikk. Da kan vi alle fall bli bedre.

Sinnstemningen kan avgjøre mye om hvordan en tolker et bilde. Synes det er helt topp at du og andre sier det du mener. Virker som det er vanskelig å gi negativ kritikk på et bilde. Litt dumt, for en utvikler seg av slike kommentarer også. Egentlig vanskelig å finne plasser med god bildekritikk. Er heldigvis med i en klubb, og der sier vi akkurat det vi mener, og er like gode venner etterpå:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...