Gå til innhold

ICE funker jo med redusert hastighet også gitt :)


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg fikk akkurat strupet mobildataen min til tilsvarende EDGE tror jeg. Jeg fikk 50 kbit/s ca. Nedlasting og 10 kbit opp på ookla speedtest. Men det funker til 4chan, tek.no forumet og lignende tekstbaserte tjenester. Opera mini med maks datasparing uten bilder virker tregere enn samsungnettleseren uten datasparing av en eller annen grunn. Jeg skal se om det er verdt det å ha strupet kobling eller om jeg skal bytte mobilselskap, da det er andre selskap som er billigere på større kvoter med data :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Opera (med maksimal datasparing) var raskere likevel :)

 

REDIGERT: HAHA, men jeg prøvde å laste ned en app på 14,5 Megabyte, jeg prøvde i et halvt minutt før jeg ga opp. 348 KB nedlastet på den tiden. :p ikke anbefalt.

 

Så... skal jeg bytte til en operatør som tar lite betalt for overforbruk kanskje... 10 øre per Megabyte hos Hello... men strupet (riktignok til dobbelte av hastigheten på strupet ICE abonnement... men likevel er strupet Hello også for tregt.) Så jeg skal ta nok datatrafikk inkludert i abonnementet. Jeg vurderte komplett men tror det var de som tok 99 øre per megabyte i overforbruk... ikke bra...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Du kan velge å betale for 1 GB til 100,- eller noe sånt fra mars måned.

At du i heletatt får til å surfe på nett etter kvoten er brukt opp hos ice, er jo genialt. Hadde jeg bare hatt ok dekning fra Telia/ice der jeg ferdes, og en ok telefon som hadde fått utnyttet mulighetene med 4G+, så hadde jeg gått for ICE. Går dog for Hello nå siden jeg får 5 GB til 244,-, eller 3 GB til 200,-, noe som er grisebillig uansett hvor gnien man er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...