Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Failed to uninstall the device. The device may..

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt et nettverkskort ut av maskina. Nettverkskortet står oppført i Device Manager som : "Accton EN1207D-TX-PCI Fast Ethernet Adapter - Packet Scheduler Miniport".

Jeg har satt inn et nytt nettverkskort som heter: SMC1255TX-PF. Jeg har installert med driverne som fulgte med kortet, men det fungerer ikke som det skal. Jeg får ikke koblet meg til de andre maskinene som er koblet til switchen, og kommer heller ikke på nett med den maskina.

Når jeg går inn i Device Manager og velger at den skal vise hidden devices så ser jeg at det forrige nettverkskortet Accton fortsatt står der. Men når jeg prøver å avinstallere det så får jeg feilmeldingen "Failed to uninstall the device. The device may be required to boot up the computer".

Jeg har prøvd å starte Windows opp i Safe mode og avinstallere derfra, men får samme feilmelding da. Har også prøvd å ta ut det nye nettverkskortet og satt det i en annen pci-slot, men får fortsatt ikke avinstallert det gamle.

Jeg kjører Win XP Pro på maskina som jeg har problemer med. Maskina er en gamel duron 800 på et Abit kt7-raid hk.

Spørsmålet mitt er: Hvordan får jeg fjernet det gamle nettverkskortet?

Endret av Squito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...