Thoto79 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Ikke når skuta flyr. Selv båter kan visst fly i liberalismen har jeg skjønt ja. Tror kanskje det er like greit at dere ikke får prøvd ut det hele i praksis... Ja, alt er mulig i ett fritt marked (innenfor naturlovenes begrensninger). Not much of a boat Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Not much of a boat Du foretrekker denne? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg tar heller en stabil skute og en behagelig jumbojet som i takt av stat og folk idag heller enn halvskrudde løsninger fisket ut av løs luft Lenke til kommentar
Sir Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 La oss håpe båtene og flyene er bedre enn bilene. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det kommer vel aldri til å bli helt rettferdig. Denne tråden fikk meg til å tenke på Wilhelmsen som flagget ut alle resterende båter for så og kjøpe seg hytte til mangfoldige millioner noen dager etterpå. Noens død er en annens brød. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hva syns folk om slike kompensasjoner som dette? Fullt fortjent, i og med at han tydeligvis er svært verdifull for selskapet. Hvorfor skulle selskapet betale ham så mye penger hvis han ikke har gjort seg fortjent til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå