AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hei var på fest igår og da jef våknet idag ser leppene mine slik ut, noen som kan foreslå hva det kan være og hva "motgiften" er? Anonymous poster hash: eda78...673 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kan du skrape det av? flasser det? Du må i så fall tenke gjennom gårsdagen om hva du har hatt i munnen og gå derifra Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kan en liten eskapade av den sexuelle sorten være årsaken? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Haha!Har du klina med ei jente i går? Hvis du har det, ikke pusset tennene, samt at det der går av med litt vasking/tannpus av leppene så er jeg sikker på at du bare har fått med deg litt sminke fra hun du klinte med. Ingen fare, det skjer, og spesielt jo yngre man er (du ser forholdsvis ung ut) da de bruker ganske mye foundation på den alderen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Kan jo være at du har fått sopp/trøske. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Sex har jeg hatt mange ganger før, hehe, men det kan vel ha noe med at jeg tok en god del pepper, drakk ikke noe særlig etter heller og amfetamin tørker deg jo ut litt kan man si..? Anonymous poster hash: eda78...673 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Kan det være noe mat´ du har spist? Anonymous poster hash: ac333...642 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Sex har jeg hatt mange ganger før, hehe, men det kan vel ha noe med at jeg tok en god del pepper, drakk ikke noe særlig etter heller og amfetamin tørker deg jo ut litt kan man si..? Anonymous poster hash: eda78...673 Du får ta en tur til fastlegen, så får han/hun se på det. Man kan i hvert fall få soppinfeksjoner av amfetamin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå