Gå til innhold

Billig bærbar med strøminntak på høyre side

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Håper noen kan hjelpe meg med å finne en bærbar 15,6" med strøminntak på høyre side?

De fleste jeg har kikket på har på venstre, ganske typisk når dette mitt viktigste kriterie.

Den skal kun brukes til enkle kontoroppgaver så kan bare være en billigmaskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der går i bølgedaler...jeg foretrekker strømuttak på venstre side, bare for noen få år tilbake var jo det nesten umulig å finne, men når jeg byttet ut pcene mine i fjor, fikk jeg uttak på venstre side på begge. Så ser ut som det er trenden nå.

Jeg pleier å studere bildene av pcene for å se om de kan gi en pekepinne på hvor strømuttaket sitter. Litt jobb da, så håper noen kan komme med noen tips til deg.

Lenke til kommentar

Kan du bruke en vinklet plugg så trenger du vel ikke begrense modellutvalget ?

Jeg tror vel han har samme utfordring som det jeg har...jeg har nemlig strømuttak i veggen på min venstre side. Så når jeg f.eks sitter med pcen på fanget, og strømkontakten på pcen er på høyre, så må jeg både ha lengre ledning, og det er irriterende å ha ledningen over bena. Så da hjelper vinklet plugger lite.

Beklager om det ikke er det TS tenker på...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan du bruke en vinklet plugg så trenger du vel ikke begrense modellutvalget ?

Jeg tror vel han har samme utfordring som det jeg har...jeg har nemlig strømuttak i veggen på min venstre side. Så når jeg f.eks sitter med pcen på fanget, og strømkontakten på pcen er på høyre, så må jeg både ha lengre ledning, og det er irriterende å ha ledningen over bena. Så da hjelper vinklet plugger lite.

Beklager om det ikke er det TS tenker på...

Jepp, har en slenge-pc i sofaen. Min forrige hadde på venstre side og det vil jeg ikke ha en gang til. De aller fleste ser ut til å ha på venstre når jeg kikker på bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...