Muppet88 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Skulle bytte batteri på min 1,5år gamle samsung galaxy s6 . Har byttet skjerm, batteri å diverse på flere ti talls telefoner før å operasjonen gikk som planlagt. Men når jeg slår på telefonen nå er det hundrevis av små grå striper over skjermen. De blir mindre synlig hvis jeg stiller lysstyrken på fullt, å er nesten borte med en gang jeg slår på skjermen ,men kommer mer og mer etter noen sekunder. Skjermen har lit grønnskjær på de mørke fargene også. Har prøvd å sette i det gamle batteriet å sjekke alle kontakter men ingen forandring. Har lett på nettet etter noen med samme problem , men klarer ikke å finne noen. Er det noen som har peiling om telefonen er å redde? Kan godt bytte skjerm selv ,men er usikker på om det er den som er gåen. Har bestillt meg en sony xperia x compact. Men håper jo at jeg får redda min galaxy s6 siden den er nesten strøken å fungerer kjempe bra. Skal prøve å få tatt noen bilder av skjermen når jeg har fått ny telefon. Takker på forhånd for alle innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå