Shotgun Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Var netopp å ringte på døra. Noen forslag til hvor jeg skal legge gubben? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Var netopp å ringte på døra. Noen forslag til hvor jeg skal legge gubben? Skal du legge faren din? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Var netopp å ringte på døra. Noen forslag til hvor jeg skal legge gubben? Skal du legge faren din? Nei, kontrolløren Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Var netopp å ringte på døra. Noen forslag til hvor jeg skal legge gubben? Skal du legge faren din? Nei, kontrolløren Hvorfor i alle dager er du lysten på å legge en kontrollør? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Blokk vinduene og lås døra Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Han har drept kontrolløren da må forstå! Hvor skal han legge liket? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Han har drept kontrolløren da må forstå! Hvor skal han legge liket? Nei, da lyver han. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg foreslår du legger han utenfor døra til naboen. Da er det åpenbart hvem som får skylden Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Da er julesteika sikra gitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Lisenskontrollører er roten til alt ondt. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Foreslår at du spiser han opp jeg. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Lisenskontrollører er roten til alt ondt. Ja, det ser jo ut som at du er så gammel at du har blitt krevd for lisens i årevis. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei og hopp ironi er gøy *synge* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Foreslår at du spiser han opp jeg. Jeg tviler vel sterkt på at det finnes gode nok krydder til å fjerne bismaken Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei og hopp ironi er gøy *synge* Det jeg skrev var jo ikke ironisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei og hopp ironi er gøy *synge* Det jeg skrev var jo ikke ironisk. Ikke? Jøss, trodde det var ren ironi jeg... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hei og hopp ironi er gøy *synge* Det jeg skrev var jo ikke ironisk. Ikke? Jøss, trodde det var ren ironi jeg... Dust. Endret 2. desember 2003 av BenSin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei og hopp ironi er gøy *synge* Det jeg skrev var jo ikke ironisk. Ikke? Jøss, trodde det var ren ironi jeg... Tosk. Dumming Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 EY, be nice to hverandre her da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå