AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Hællæ. Kjæresten min sier at hun ikke bryr seg om valentines, fikk etterhvert fisket frem at hun har dårlig erfaring med det. Jeg har sagt til ho at vi bare kan ta det rolig men samtidig ser jeg en mulighet her (aldri brydd meg om å feire valentines, men har lyst til å gi henne en fin opplevelse).Noen som har forslag på hva jeg kan gjøre? Tenker spahotell i Oslo? eller en helgetur til utlandet? billetter til alpene i påska? Vil gi henne en opplevelse. Tar gjerne i mot forslag/tilbakemelding! Andreas Anonymous poster hash: a19ba...f49 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Rant slalom i alpene forrige uke. Veldig fint der, men det blir litt mye slamom kanskje ?. Spahotel er jo mer en jentegreie. Selve valentines er en jentegreie, så da synes jeg du burde velge noe du tror hun liker. Alle liker vel spa 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Billetter til Beauty and the Beast!Spa er også kult, ja! Anonymous poster hash: cd622...c3c 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå