SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hmm vurederer å selge legacy boksen min for å kjøpe Quadrilogy boksen. Eg er jo alien fan siden første kom ut (før eg ble født) Er faktisk mer alien fan enn matrix og lotr fan. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hmm vurederer å selge legacy boksen min for å kjøpe Quadrilogy boksen. Eg er jo alien fan siden første kom ut (før eg ble født) Er faktisk mer alien fan enn matrix og lotr fan. Er nok det jeg også.Litt synd at jeg har så lite med penger at jeg ikke kan kjøpe den boksen Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Wow min bror har sjekket ut settet, og jeg quoter: Hmm var ikke så dum pris heller! Blir alien quadrilogy til jul . Alien fan som bare det, kunne klare meg uten 3 og ressurection. menmen! Endret 15. desember 2003 av sadogoat Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 3'rn og res. er jo konge og da. Ikke så bra som de første men konge. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 3'rn og res. er jo konge og da. Ikke så bra som de første men konge. Hmm leser ikke tegneseriene du jaja, de er jo ikke dårlige men de ødelegger! La oss putte en gjeng med folk i et skip, putte noen alien inn å la oss se om de klarer å rømme Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Nå kommer det jo minst en Alien film til også da, så det er vel neppe den siste boksen dette heller. Ser ut som sone 1 og sone 2 boksene har forskjellig design, og sone1 er mye finere enn sone2 boksen. Etter det jeg ser her slippes den ikke i norge før 5-. januar? Har ikke sjekket men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå