Delvis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kunne tenkt meg å bestille den feks her Men det går vel ikke gjennom tollen slike boxer, noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gjennom tollen går den uten problemer, men du må nok begregne å betale toll for den, siden den koster over 200,- kr.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei. Det er ikke toll på dvd. Du må betale 24% moms + et gebyr, toll forekommer ikke overhodet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Pleier vanligvis kjøpe en om gangen, og da kommer de alltid rett i kassen. Ok - det er nok ikke noe å tjene på å bestille utenlands hvis det blir avgiftsbelastet. Kan like godt vente til den kommer i butikkene da.. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeg kjøpte den ifra Dvdsoon og den kom igjennom uten problemer.. Koster bare 450kr meget bra pris syntes no jeg.. Endret 2. desember 2003 av gaaal Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 javel, etter det jeg ser er prisen $89.98 der. Med dagens kurs skulle vel det bli rund kr 611 + (?) Men takk for tipset Har i senere tid mest brukt Deep discount DVD, og der er prisen noe billigere ser jeg ( $73.19) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Husk at CAD != USD. (DVDsoon er Kanadisk, me thinks) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Opps det så jeg ikke - sorry Da stemmer det bedre ja.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og jeg var litt bastant i moms-postingen min. Du må selvsagt bare betale hvis Posten setter de onde klørne sine i pakken. Noen nettsjapper fikser pakken for deg slik at den i prinsippet skal gli rett igjennom (slik gaaal skriver). Lenke til kommentar
OuO Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 En venn av meg kjøpte den alien-boksen til 400 kr og noe på elkjøp... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 På elkjøp?? Trodde ikke sone-2 utgaven skulle slippes før den 8 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 En venn av meg kjøpte den alien-boksen til 400 kr og noe på elkjøp... Det hørtes billig ut. Det var ikke Alien Legacy-boksen? Men det ser ut som om Sone 2 er sluppet. F.eks. hos Snurr: http://snurr.no/product_info.php?products_...1fa52d3419763a5 Må nesten klare å skaffe den der en gang. Gode filmer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jo det hadde jo vært ok med norsk tekst, selv om det ikke betyr særlig. Tror det kan være lurt å vente littegrann, så kommer det vel noen tilbuder på en forretning her eller der Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei. Det er ikke toll på dvd. Du må betale 24% moms + et gebyr, toll forekommer ikke overhodet. Toll.. Moms.. Same shit, different label.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ka er egentlig forskjellen på ALIEN LEGACY og ALIEN QUADRILOGY? Selv kjøpte eg Legacy hos DVD galleriet på åpnings dagegene for 350kr eller ka nå det var. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 i Quadrilogy er det lagt til en del sener på hver film. Det er en Alien Directors cutt boks Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Etter det jeg har forstått er allien quadrilogy første gang Aliens ( altså film 2 ) er utgitt på DVD. Men den er vel på Legacy også..? så det må vel være en slags feilinformasjon ..? Uansett så er det de 2 første som egentlig er noe av de filmene. De 2 andre kommer ikke opp mot dem Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Forskjell på boksene er jo ganske enkel.... Legacy boksen får du bare 4disker altså 1 pr film , mens Quadrilogy boksen får du 9 disker.. ! ekstra disk pr film + en ekstra disk for alle filmene.. 400kr for Legacy boksen er jo DYRT, når man for 50kr (Quadrilogy Boksen ) får Directors cut utgavene + mye annet bra.. Valget er vel enkelt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fett! Forbanna møkka folk som driver og lurer folk på den måten bare for å tjene mer penger. Det er jo så latterlig at eg er fysisk forbanna nå. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fett! Forbanna møkka folk som driver og lurer folk på den måten bare for å tjene mer penger. Det er jo så latterlig at eg er fysisk forbanna nå. Hehe.. Jeg fryktet jo en stund at det kom til å komme en til boks , med Directors cut som gikk på kino for noen uker siden, men den var heldigvis med i boksen.. hehe.. Da hadde jeg blitt forbanna iallefall.. hehe.. De gjør alt for å tjene mer penger.. lurer på kor stor Ringenes Herre boksen kommer til å være når alle 3 filmene kommer jeg.. hehe.. jaja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå