Gå til innhold

Alien Quadrilogy

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:)

Og jeg var litt bastant i moms-postingen min. Du må selvsagt bare betale hvis Posten setter de onde klørne sine i pakken. Noen nettsjapper fikser pakken for deg slik at den i prinsippet skal gli rett igjennom (slik gaaal skriver).

Lenke til kommentar

Etter det jeg har forstått er allien quadrilogy første

gang Aliens ( altså film 2 ) er utgitt på DVD.

Men den er vel på Legacy også..? så det må vel være

en slags feilinformasjon ..?

Uansett så er det de 2 første som egentlig er noe

av de filmene. De 2 andre kommer ikke opp mot dem

Lenke til kommentar

Forskjell på boksene er jo ganske enkel.... Legacy boksen får du bare 4disker altså 1 pr film , mens Quadrilogy boksen får du 9 disker.. ! ekstra disk pr film + en ekstra disk for alle filmene..

400kr for Legacy boksen er jo DYRT, når man for 50kr (Quadrilogy Boksen ) får Directors cut utgavene + mye annet bra..

Valget er vel enkelt?

Lenke til kommentar
Fett! Forbanna møkka folk som driver og lurer folk på den måten bare for å tjene mer penger. Det er jo så latterlig at eg er fysisk forbanna nå. :mad::angry::mad::angry:

Hehe.. Jeg fryktet jo en stund at det kom til å komme en til boks , med Directors cut som gikk på kino for noen uker siden, men den var heldigvis med i boksen.. hehe..

Da hadde jeg blitt forbanna iallefall.. hehe.. De gjør alt for å tjene mer penger.. lurer på kor stor Ringenes Herre boksen kommer til å være når alle 3 filmene kommer jeg.. hehe..

jaja....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...