NTB - digi Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Jobbet i et miljø med benzen, kvikksølv og saltsyre.Oljearbeider får nesten 12 millioner etter kreftdiagnose Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Slik oppførsel av forsikringsselskaper burde ført til fengselstraff for saksbehandlere, det er helt ufattelig at det er lovlig å opptre på den måten. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Oljearbeider får nesten 12 millioner etter kreftdiagnose Verdt det 1 Lenke til kommentar
Atle Rørdam Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Trenering... De spekulerer i at du dauer før saken. Total kynisme. Det var nesten rart å lese dette fordi jeg postet hva jeg tror er god tid i forveien om nettopp dette fenomenet med hvordan "utpsyking" har blitt et "rettsmiddel" i forbindelse med en dugnad der vi oppsummere triks og juks blandt advokater, dommere og domstolene... https://www.facebook.com/selvprosederende/ 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Trenering... De spekulerer i at du dauer før saken. Total kynisme. Jupp, det er så og si forretningsmodellen til forsikringsselskapene. "Bare pung ut hvis det er ingen annen utvei, tråkk over lik bokstavelig talt, hvis det er det som skal til." 1 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Slik oppførsel av forsikringsselskaper burde ført til fengselstraff for saksbehandlere, det er helt ufattelig at det er lovlig å opptre på den måten. "– Det har vært en bevisst trenering og uthaling og en kynisk måte å opptre på. De har hatt alle slags dårlige unnskyldninger for at saken har tatt tid, alt fra dårlig kapasitet i skadeavdelingen til ferieavvikling.... Tryg Forsikring hevdet i retten at mannen ikke er påført noe tap som følge av at han ble syk ute på plattformen. De viste til at han også hadde kols og mente det uansett ville tvinge ham ut av arbeidslivet på et tidlig tidspunkt." Hvis vi ikke boikotter selskaper, enten det er bank, forsikring eller telefoni, som ikke vet å oppføre seg anstendig overfor kundene, sitter vi til slutt igjen bare med slike selskaper. - Og blir hjelpeløse i deres svindel-byråkrati. Boikotting er det eneste redskapet vi har for å til å slå tilbake. Si opp Tryg forsikring i dag. Et alternativ? https://www.codanforsikring.no/ Endret 13. februar 2017 av Fri diskusjon og kunnskap Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Er det ikke for sent og slike selskaper er de eneste som står igjen?Jeg kjenner en som bor i blokk hvor en leilighet tok fyr og ble fullstendig utbrent. Personen som eier leiligheten håper jeg får penger fra forsikring.Men personen jeg kjenner som bor i etasjen under den utbrente leiligheten kjemper mot forsikringsselskaper. Leiligheten ble oversvømt med vann fra brannvesenet, alt ble ødelagt og forsikringsselskapene krangler om hvem som skal erstatte hva og hvor mye. De dekker vel brann men ikke følgeskader av brann i nærheten. Folk betaler penger til forsikringsselskaper hver måned i år etter år, de aner ikke at den dagen de først er uheldige og trenger forsikringen da gjør selskapet alt for å ødelegge mest mulig for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå