Andreas... Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei. Kjøpt meg nytt beyerdynamics headset og lurer på om det vil gå utover lydkvaliteten om jeg kobler AUX'en inn i tastaturet og tastaturets AUX inn i lydkortet. Fungerer det bare som en skjøt som ikke går utover lyden eller vil jeg miste noe lydkvalitet da? Lenke til kommentar
Andreas... Skrevet 12. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2017 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Med AUX så regner jeg med at du tenker på 3.5 mm jack?Med analoge signaler (som dette er) vil ethvert ekstra ledd være med på å forringe lyden. Men om det er nok til at du hører forskjell, er vanskelig å si. Prøv selv. Lenke til kommentar
Andreas... Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Jeg kan bare så lite om lyd at jeg ikke veit hva jeg skal høre etter. Ville bare sjekke om det var ett helt åpenlyst svar om at det ikke hadde noe å si eller at det vil forverre lyden Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Tipper at det bare fungerer som en "kabelforlenger" og tviler dermed på at du får noe merkbar forskjell i lyd. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Det varierer. Har kabelforlengere som høres greie ut og også en som hørtes forferdelig ut. De fleste vil nok fungere greit, så lenge kvaliteten er god og du ikke har spesielle elektromagnetiske forstyrrelser. Lenke til kommentar
Andreas... Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Håpet på ett fasitsvar, men det finnes tydeligvis ikke. Pleier som regel ikke å være det, men ville sjekke om det var noe åpenlyst noe Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Si gjerne i fra hva slags hodetelefoner du bruker og om lyden er dårligere eller annerledes. Interessant å vite =) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Plugg den inn i tastaturet; er det bra lyd så vær fornøyd med det og ikke heng deg opp i hva som kunne vært. Synes du ikke lyden er bra; prøv å koble den direkte. For å være helt klin gærn' kan du selvsagt prøve om du hører noe forskjell. Sannsynligvis gjør du ikke det. Hva andre mener er helt irrelevant. Fokus på hva du selv hører. Endret 14. februar 2017 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå