Antipop Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har et par småproblem her. Har ei bin fil (700 mb) som eg ikkje får slette. Får berre beskjed om at den kan vere i bruk av eit anna program eller er sikkerhetsbeskytta. Irriterande. Så skulle eg prøve å flytte rundt på noken filmer og litt forskjellig på partisjon D: , men det viste seg å bli umulig og. Desse filene er visst nok i bruk e.l. også. Noken som har en ide? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dersom du bruker Daemon Tools til å åpne bin filer kan det hende Daemon bruker den til mounting... Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Har un-mounta alt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Grunnen til at du ikke får slettet filmer er at *avi filer er for store for Windows. Windows søker gjennom filen. Du kan deaktivere dette ved å gjøre følgende: 1. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere. Det med bin filen vet jeg ikke hva som er problemet. Sjekk ihvertfall om den er skrivebeskyttet og at du har rettigheter til å slette den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå