Alf Ivar Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Hei. Jeg har behov for å sende fra meg tildels store filer. Av og til blir de i største laget selv om jeg zip'er dem. I tillegg vurderer jeg en webside som kan fungere som en informasjonskanal for min virksomhet, en utstilling av det jeg driver med, samt en måte å komme i kontakt med meg på. Er det noen som har noen tanker om hvordan dette kan kombineres? Jeg kan selvfølgelig bruke Dropbox eller lignende for deling av filer, men jeg ser for meg at det hadde vært stilig å sy det inn i en webside. Hvordan gjøres det på best mulig måte? Sharepoint eller andre ting? Å lage en mappe på websiden som mine kunder kan laste ned fra er jo det enkleste, men da mister jeg design-biten i nedlastingen. Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Kjøp deg et webhotell med stor lagringsplass og installer Wordpress. Finn deg en plugin som dekker behovet ditt og kjør på Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Du kan jo bare laste opp filene på eb web eller ftp-server og linke til de fra websiden din? - trenger ikke noe spesielt for det. Lenke til kommentar
ipconfig Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg bruker nextcloud hos ownclube.com. Er tålig godt fornøyd - det er billig med disk. De har både owncloud og nextcloud. Det er jo ganske enkelt å lage templates til disse sitene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå