mantra17 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg bestilte et Club 3D 9600pro grafikkort fra Databutikken.com 29/10, og mottok det etter ei uke. Det var defekt, så jeg returnerte det. Nå har det gått omtrent 3 uker siden de mottok kortet, og hver gang jeg sender en "returstatus", får jeg en lik melding; at den vil bli behandlet osv. Jeg sendte en mail til Databutikken og spurte når jeg kunne regne med å få tilsendt kortet, men fikk bare en slags uforståelig tilbakemelding om at dette ville returavd. avgjøre. Nå begynner jeg å bli ganske lei hele greia. Mitt spørsmål er: Er dette vanlig ventetid for retur? Og hvis de ikke sender kortet snart, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Det er vel vanlig for Databutikken. De er ikke av de kjappeste i klassen. Service er vel nedprioritert for å være billig. Psdata.no, MPx.no og tidvis Komplett.no er kanskje litt dyrere, men yter bedre service, og derfor et bedre valg. Det du kan gjøre er vel bare å purre på dem. Endret 2. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vil si det er normalt for retur ja. Mye forskjellig, men ingen grunn til å klikke helt enda. (selv om jeg hadde gjort det selv)! Er nok ingenting å gjøre enn å vente. Måtte selv vente 4 uker på 3com (3com direkte)... Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bare postgangen til og fra databutikkens lokaler tar en dryg uke. Så kommer det an på hva de må gjøre med kortet. Vet ikke hvordan det er med Club3D, men noen produsenter krever at doa-utstyr sendes til de så de kan undersøke det. Da blir det gjerne laaang ventetid. Dårlig at databutikken ikke kan gi skikkelig tilbakebelding tough. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Selv måtte jeg vente fra påske til etter høstferien engang Så sendte de ett nytt defekt objekt.. Da betile jeg fra mpx.no i steede Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Å sende noe i retur til databutikken.com er som å sende det ned i dass. Jeg har sendte inn en skjerm i sommer jeg..Tror enda ikke jeg har fått penger tilbake. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har nå ventet i snart en måned på å få tilbake Digital Ixus 400 som hadde ødelagt motor.... Sendte dem mail og opplyste dem om at de var lovpålagt å betale fraktkostnadene (105 kr av posten), da fikk jeg svar om at "det kom til å bli behandlet samtidig som returen" ... Sendte mail i dag og spurte om jeg kom til å få kameraet tilbake før jul. Svaret fra "Peter" var da at returen antageligvis ville bli behandlet neste uke... så det spørst om jeg får bruke kameraet til jul Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bad om og få sende min defekta 604 Dlink i retur... Fikk svaret nei, at jeg heller måtte prøve og se om jeg fikk den til og fungere igjen, ettersom det var lys i den... Kontakta DLINK Norge som erstatta routeren... star Lenke til kommentar
Templar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Gatabutikken.. LOL du får bedre service hos mafian i Murmask. Simon Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bad om og få sende min defekta 604 Dlink i retur... Fikk svaret nei, at jeg heller måtte prøve og se om jeg fikk den til og fungere igjen, ettersom det var lys i den... Kontakta DLINK Norge som erstatta routeren... star bli billigere å kjøpe seg en ny en ;D koste 498 kr i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå