Chavalito Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 På grunn av lekkasje fra vannkjølingen, må jeg bytte HK, og satset på Asus X99 Deluxe II. Men nå er jeg ikke sikker på at dette var et klokt valg etter som det første HK jeg mottok endte med RMA. Det første X99 Deluxe II hovedkortet startet, men etter 5 sekunder skjedde ikke noe. De derre fancy LED lysene sluttet å pulsere og det var kun lys i Power og Reset knappene på HK. Og før noen spør så ble alle koblinger, GPU’er, CPU, RAM, kabler etc. trippelsjekket for korrekt kobling. Og alt var rett koblet, men helt dødt hovedkortet. Jeg sendte det til nettbutikken, og skryt skal de ha, PCComponentes, i Spania for utrolig rask support. Tok kun tre dager fra jeg sendte hovedkortet til dem til jeg hadde nytt HK i huset. Men altså, er det noen andre her som har hatt problemer med X99 Deluxe II (revisjon 1.02)? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 Never mind, det ordnet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå