gardmichalsen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Bak kampanjen står Geelmuyden Kiese og eks-redaktør Anders Nyland fra hansabyen: - Litt humor i kommunikasjonen på en fredag tror jeg alle lever godt med, sier han.Etter mye Rema-prat om Æ, svarer Hansa med et stort «Hæ». Og bruker to helsider i VG på å framsnakke alle andre kjeder Lenke til kommentar
Minecraftmann Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 - Vi er gjensidig enige med Hansa-Borg om en avtale for 2017 der vi vil selge deres bestselgere i mange av våre butikker. At de ikke velger å støtte opp salget av sine egne produkter, virker jo noe merkelig. Rema skal kun selge Hansa i Bergensområdet slik jeg har forstått det. Og da er det IKKE merkelig at de kjører en silk kampanje for å informere kundene om at 90% av befolkingen ikke får kjøpt Hansa i sin lokale Rema butikk. Det som er merkelig er at Rema går ut og fremstiller det slik at de skal selge Hansa i store deler av landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå